Wij proberen het aanbod zo volledig en divers mogelijk te houden door erg selectief in te kopen. Neem gerust een kijkje bij onze voorraad premium occasions. Staat uw droomauto er niet bij? Laat het ons weten en wij helpen u zoeken.




































































Mercedes-Benz E-Klasse
- achteruitrijcamera
- AMG-styling
- Bekleding in nappaleder zwart (811)
- bots herkenning en activatie
- Burmester surroundsound system (810)
- cruise control adaptief met Stop&Go en stuurhulp
Kenteken | NL H-130-GV |
---|---|
Carrosserie | Sedan |
Bouwjaar | 2020 |
Kleur | Blauw |
---|---|
Brandstof | Hybride |
Energielabel | B |
Transmissie | Automaat |
---|---|
Bekleding | Leder |
Aantal cilinders | 4 |
Aantal deuren | 4 |
---|---|
Acceleratie | 5,7 s |
BTW/Marge regeling | BTW is aftrekbaar |
Cilinderinhoud | 1991 CC |
---|---|
Datum deel 1a | 31-01-2020 |
Gewicht | 1905 Kg |
Koppel | 350 Nm |
---|---|
Max trekgewicht | 2100 Kg |
Motorinhoud | 2.0 Liter |
Verbruik per 100 km | 1,7 Liter |
---|---|
Vermogen | 210 pk (155 kw) |
Accucapaciteit | 14 kWh |
---|
achteruitrijcamera |
AMG-styling |
Bekleding in nappaleder zwart (811) |
bots herkenning en activatie |
Burmester surroundsound system (810) |
cruise control adaptief met Stop&Go en stuurhulp |
dodehoekdetectie met correctie |
navigatiesysteem full map |
Panoramaschuifdak (413) |
Parkeerpakket met 360°-camera (P47) |
Sfeerverlichting (891) |
Smartphone-integratie (14U) |
Stoelverwarming voor (873) |
45,7 cm (18 inch) vijf-dubbelspaaks lichtmetalen aero velgen (R32) |
achterbank in delen neerklapbaar |
aluminium delen exterieur |
Anti Blokkeer Systeem |
Antidiefstalpakket (P54) |
Anti doorSlip Regeling |
armsteun voor |
automatische snelheids begrenzing |
Autonomous Emergency Braking |
bandenspanningscontrolesysteem |
bestuurdersairbag |
binnen/buitensp. aut. dimmend |
Bluetooth telefoonvoorbereiding |
bots waarschuwing systeem |
Brake Assist System |
buitenspiegels elektrisch inklapbaar |
buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar |
buitenspiegels met verlichting |
connected services |
Digitale radio (DAB) (537) |
dimlichten automatisch |
dodehoek detectie |
Draadloos oplaadsysteem voor mobiele eindapparaten (897) |
electronic climate controle |
elektrische ramen voor en achter |
elektronische remkrachtverdeling |
Elektronisch Stabiliteits Programma |
hoofd airbag(s) achter |
hoofd airbag(s) voor |
houtafwerking interieur |
keyless start |
knie airbag(s) |
kruisend verkeer detectie |
LED achterlichten |
LED dagrijverlichting |
lederen stuurwiel |
LED koplampen |
lendesteunen (verstelbaar) |
multimedia-voorbereiding |
oplaadmogelijkheid |
parkeer assistent |
parkeersensor voor en achter |
passagiersairbag |
regensensor |
Rijassistentiepakket plus (P20) |
schakelmogelijkheid aan stuurwiel |
Sierdelen in aluminium trapeziumgeslepen (739) |
Spoorpakket (22P) |
sportstoelen |
sportstuur |
spraakbediening |
start/stop systeem |
stuurwiel multifunctioneel |
uitwijk assistent |
verkeersbord detectie |
vermoeidheids herkenning |
volledig digitaal instrumentenpaneel |
voorstoelen in hoogte verstelbaar |
warmtewerend glas |
WiFi voorbereiding |
zij airbag(s) voor |

Autopas en RDW
Sinds 1991 registreerde de stichting Nationale Autopas (NAP) de tellerstanden van voertuigen. De RDW heeft die taak overgenomen. Ook heeft het de taak overgenomen om informatie te geven over tellerstanden. Alle informatie hierover vindt u op de website van de RDW.
Duidelijkheid over tellerstanden
De tellerstand van een voertuig heeft invloed op de prijs, de onderhoudscondities en de veiligheid van een voertuig. 5% van de gebruikte auto's in Nederland heeft een opzettelijk teruggedraaide teller. En dat terwijl het terugdraaien van tellers sinds 1 januari 2014 verboden is.
Als consument of erkenninghouder wilt u weten of de tellerstand klopt van het voertuig dat u wilt kopen. De RDW verzamelt tellerstanden van personenvoertuigen en lichte bedrijfswagens. Hierdoor ontstaat er bij zo'n voertuig een reeks tellerstanden, normaalgesproken is dit een oplopende reeks. Als de tellerstand wordt teruggedraaid, valt dat dus meteen op en is er sprake van tellerfraude. Door het registreren van tellerstanden op wettelijk voorgeschreven momenten, wil de RDW in samenwerking met NAP deze tellerfraude tegengaan.