Wij proberen het aanbod zo volledig en divers mogelijk te houden door erg selectief in te kopen. Neem gerust een kijkje bij onze voorraad premium occasions. Staat uw droomauto er niet bij? Laat het ons weten en wij helpen u zoeken.
Mazda Cx-60
- achterbank verwarmd
- All season banden
- Apple Carplay/Android Auto
- audio installatie premium
- Convenience & Sound Pack
- electronic climate controle
Kenteken | NL S-826-JT |
---|---|
Carrosserie | SUV |
Bouwjaar | 2023 |
Kleur | Machine gray |
---|---|
Brandstof | Hybride |
Energielabel | A |
Transmissie | Automaat |
---|---|
Bekleding | Leder |
Aantal cilinders | 4 |
Aantal deuren | 5 |
---|---|
BTW/Marge regeling | BTW is aftrekbaar |
Cilinderinhoud | 2488 CC |
Datum deel 1a | 10-02-2023 |
---|---|
Gewicht | 1970 Kg |
Max trekgewicht | 2500 Kg |
Motorinhoud | 2.5 Liter |
---|---|
Vermogen | 328 pk (241 kw) |
achterbank verwarmd |
All season banden |
Apple Carplay/Android Auto |
audio installatie premium |
Convenience & Sound Pack |
electronic climate controle |
elektrisch glazen panorama-dak |
lederen interieur |
LED koplampen |
lichtmetalen velgen 20" |
Metallic lak Machine Grey |
navigatiesysteem full map |
Panoramic Pack |
rondomzicht camera |
Schuif/Kanteldak |
stoel ventilatie voor |
stuurwiel verwarmd |
trekhaak uitklapbaar |
voorstoelen verwarmd |
achterbank in delen neerklapbaar |
achteruitrij assistent |
achteruitrijcamera |
afdaal assistent |
alarm klasse 1(startblokkering) |
Anti Blokkeer Systeem |
Anti doorSlip Regeling |
anti overhel assistent |
armsteun achter |
armsteun voor |
Autonomous Emergency Braking |
bagagedek |
bandenspanningscontrolesysteem |
bestuurdersairbag |
bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar |
Bluetooth telefoonvoorbereiding |
boordcomputer |
bots waarschuwing systeem |
Brake Assist System |
buitenspiegels elektr. met geheugen |
buitenspiegels elektrisch inklapbaar |
buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar |
buitenspiegels in afwijkende kleur |
connected services |
cruise control |
DAB ontvanger |
dakspoiler |
dimlichten automatisch |
dodehoekdetectie met correctie |
draadloze telefoonlader |
elektrisch bedienbare achterklep met sensorsturing |
elektrische ramen achter |
elektrische ramen voor |
elektrisch verstelb. bestuurdersstoel met geheugen |
elektrisch verstelbare passagiersstoel |
elektrisch verstelbare stuurkolom |
elektronische remkrachtverdeling |
Elektronisch Stabiliteits Programma |
extra getint glas |
glans exterieur delen |
grootlichtassistent |
head-up display |
hill hold functie |
hoofd airbag(s) achter |
hoofd airbag(s) voor |
keyless entry |
keyless start |
knie airbag(s) |
koplampreiniging |
kruisend verkeer detectie |
LED achterlichten |
LED dagrijverlichting |
lederen stuurwiel |
lederen versnellingspook |
lendesteunen (verstelbaar) |
multimedia-voorbereiding |
multimedia scherm groot |
oplaadmogelijkheid |
parkeersensor achter |
parkeersensor voor |
passagiersairbag |
passagiersstoel in hoogte verstelbaar |
radio |
regensensor |
rijstrooksensor met correctie |
schakelmogelijkheid aan stuurwiel |
sfeerverlichting |
spraakbediening |
stuur verstelbaar |
stuurwiel multifunctioneel |
verkeersbord detectie |
vermoeidheids herkenning |
volledig digitaal instrumentenpaneel |
zij airbag(s) voor |
Autopas en RDW
Sinds 1991 registreerde de stichting Nationale Autopas (NAP) de tellerstanden van voertuigen. De RDW heeft die taak overgenomen. Ook heeft het de taak overgenomen om informatie te geven over tellerstanden. Alle informatie hierover vindt u op de website van de RDW.
Duidelijkheid over tellerstanden
De tellerstand van een voertuig heeft invloed op de prijs, de onderhoudscondities en de veiligheid van een voertuig. 5% van de gebruikte auto's in Nederland heeft een opzettelijk teruggedraaide teller. En dat terwijl het terugdraaien van tellers sinds 1 januari 2014 verboden is.
Als consument of erkenninghouder wilt u weten of de tellerstand klopt van het voertuig dat u wilt kopen. De RDW verzamelt tellerstanden van personenvoertuigen en lichte bedrijfswagens. Hierdoor ontstaat er bij zo'n voertuig een reeks tellerstanden, normaalgesproken is dit een oplopende reeks. Als de tellerstand wordt teruggedraaid, valt dat dus meteen op en is er sprake van tellerfraude. Door het registreren van tellerstanden op wettelijk voorgeschreven momenten, wil de RDW in samenwerking met NAP deze tellerfraude tegengaan.