Wij proberen het aanbod zo volledig en divers mogelijk te houden door erg selectief in te kopen. Neem gerust een kijkje bij onze voorraad premium occasions. Staat uw droomauto er niet bij? Laat het ons weten en wij helpen u zoeken.
Alfa Romeo Tonale
- 20" lichtmetalen velgen - Graphite Grey (1M4)
- lederen bekleding
- navigatiesysteem full map
- Panoramisch schuif/kanteldak met zwarte dakstrips (GWJ)
Kenteken | NL S-640-PZ |
---|---|
Carrosserie | SUV |
Bouwjaar | 2023 |
Kleur | Rosso Alfa |
---|---|
Brandstof | Hybride |
Energielabel | A |
Transmissie | Automaat |
---|---|
Bekleding | Leder |
Aantal cilinders | 4 |
Aantal deuren | 5 |
---|---|
Acceleratie | 6,2 s |
BTW/Marge regeling | BTW is aftrekbaar |
Cilinderinhoud | 1332 CC |
---|---|
Datum deel 1a | 20-03-2023 |
Gewicht | 1810 Kg |
Koppel | 270 Nm |
---|---|
Max trekgewicht | 1250 Kg |
Motorinhoud | 1.3 Liter |
Vermogen | 280 pk (206 kw) |
---|
Accucapaciteit | 15 kWh |
---|---|
Laadvermogen | 7 kW |
Opladen AC (20-80%) | 30 min |
20" lichtmetalen velgen - Graphite Grey (1M4) |
lederen bekleding |
navigatiesysteem full map |
Panoramisch schuif/kanteldak met zwarte dakstrips (GWJ) |
360º camera (XAK) |
414 - Rosso Alfa - Pastel (1WY) |
achterbank in delen neerklapbaar |
achterbank met armsteun en skiluik |
achterspoiler |
achteruitrijcamera |
adaptief demping systeem |
alarm klasse 1(startblokkering) |
aluminium interieur afwerking |
Aluminium schakelflippers aan stuurkolom (1D8) |
Anti Blokkeer Systeem |
Apple Carplay/Android Auto |
armsteun voor |
audio installatie premium |
Automatisch dimmende buitenspiegel (64L) |
automatische snelheids begrenzing |
Autonomous Emergency Braking |
bandenspanningscontrolesysteem |
bestuurdersairbag |
binnenspiegel automatisch dimmend |
Blind Spot Detection met Rear Cross Path Alert (XAN) |
Bluetooth telefoonvoorbereiding |
bots waarschuwing systeem |
buitenspiegels elektrisch inklapbaar |
buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar |
connected services |
cruise control adaptief |
DAB ontvanger |
dimlichten automatisch en regensensor |
draadloze telefoonlader |
elektrisch bedienbare achterklep met sensorsturing |
elektrische ramen voor en achter |
elektrisch verstelb. bestuurdersstoel met geheugen |
elektrisch verstelbare passagiersstoel |
Elektronisch Stabiliteits Programma |
extra getint glas |
file assistent |
glans exterieur delen |
grootlichtassistent |
hemelbekleding donker |
hoofd airbag(s) achter |
hoofd airbag(s) voor |
keyless entry/start |
kruisend verkeer detectie |
LED achterlichten |
LED dagrijverlichting |
Lederen bekleding met Harman Kardon Audio (33R) |
lederen sportstuur |
LED mistlampen |
lendesteunen (verstelbaar) |
matrix LED koplampen |
multimedia-voorbereiding |
oplaadmogelijkheid |
parkeersensor voor en achter |
passagiersairbag |
radio |
rijstrooksensor |
rijstrooksensor met correctie |
ruitensproeiers verwarmbaar |
sfeerverlichting |
stoel ventilatie achter |
stoel ventilatie voor |
stuurwiel multifunctioneel |
stuurwiel verwarmd |
Technology Pack (8JQ) |
verkeersbord detectie |
vermoeidheids herkenning |
volledig digitaal instrumentenpaneel |
voorstoelen in hoogte verstelbaar |
voorstoelen verwarmd |
Winter Pack (2IM) |
zij airbag(s) voor |
Autopas en RDW
Sinds 1991 registreerde de stichting Nationale Autopas (NAP) de tellerstanden van voertuigen. De RDW heeft die taak overgenomen. Ook heeft het de taak overgenomen om informatie te geven over tellerstanden. Alle informatie hierover vindt u op de website van de RDW.
Duidelijkheid over tellerstanden
De tellerstand van een voertuig heeft invloed op de prijs, de onderhoudscondities en de veiligheid van een voertuig. 5% van de gebruikte auto's in Nederland heeft een opzettelijk teruggedraaide teller. En dat terwijl het terugdraaien van tellers sinds 1 januari 2014 verboden is.
Als consument of erkenninghouder wilt u weten of de tellerstand klopt van het voertuig dat u wilt kopen. De RDW verzamelt tellerstanden van personenvoertuigen en lichte bedrijfswagens. Hierdoor ontstaat er bij zo'n voertuig een reeks tellerstanden, normaalgesproken is dit een oplopende reeks. Als de tellerstand wordt teruggedraaid, valt dat dus meteen op en is er sprake van tellerfraude. Door het registreren van tellerstanden op wettelijk voorgeschreven momenten, wil de RDW in samenwerking met NAP deze tellerfraude tegengaan.