Wij proberen het aanbod zo volledig en divers mogelijk te houden door erg selectief in te kopen. Neem gerust een kijkje bij onze voorraad premium occasions. Staat uw droomauto er niet bij? Laat het ons weten en wij helpen u zoeken.
Volvo XC40
- 2-zone Electronic Climate Control met gekoeld dashboardkastje (007)
- Apple Carplay/Android Auto
- Elektrisch bedienbaar glazen panoramisch schuif-/kanteldak met elektrisch bedienbaarzonnescherm (030)
- kunstlederen/alcantara bekleding
- lichtmetalen velgen 5-spaaks 19"
- navigatiesysteem full map + hard disk
Kenteken | NL L-378-GL |
---|---|
Carrosserie | SUV |
Bouwjaar | 2021 |
Kleur | 720 inscription bursting blue metallic (blauw metallic) |
---|---|
Brandstof | Hybride |
Energielabel | A |
Transmissie | Automaat |
---|---|
Bekleding | Kunstleer |
Aantal cilinders | 3 |
Aantal deuren | 5 |
---|---|
BTW/Marge regeling | BTW is aftrekbaar |
Cilinderinhoud | 1477 CC |
Datum deel 1a | 14-05-2021 |
---|---|
Gewicht | 1712 Kg |
Max trekgewicht | 1800 Kg |
Motorinhoud | 1.5 Liter |
---|---|
Vermogen | 262 pk (193 kw) |
2-zone Electronic Climate Control met gekoeld dashboardkastje (007) |
Apple Carplay/Android Auto |
Elektrisch bedienbaar glazen panoramisch schuif-/kanteldak met elektrisch bedienbaarzonnescherm (030) |
kunstlederen/alcantara bekleding |
lichtmetalen velgen 5-spaaks 19" |
navigatiesysteem full map + hard disk |
R-Design exterieur |
achterbank in delen neerklapbaar |
achteropkomend verkeer waarschuwing |
achteruitrij assistent |
alarm klasse 1(startblokkering) |
aluminium interieur afwerking |
Anti Blokkeer Systeem |
Anti doorSlip Regeling |
armsteun achter |
armsteun voor |
Automatisch dimmende binnen- en buitenspiegels (169) |
Autonomous Emergency Braking |
bagagedek |
bandenspanningscontrolesysteem |
bestuurdersairbag |
Bluetooth telefoonvoorbereiding |
boordcomputer |
bots herkenning en activatie |
bots waarschuwing systeem |
Brake Assist System |
buitenspiegels elektrisch inklapbaar |
buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar |
connected services |
cruise control adaptief |
DAB ontvanger |
dakrails |
dimlichten automatisch |
dodehoekdetectie met correctie |
elektrisch bedienbare achterklep met sensorsturing |
elektrische ramen voor en achter |
elektronische remkrachtverdeling |
Elektronisch Stabiliteits Programma |
file assistent |
grootlichtassistent |
hill hold functie |
hoofd airbag(s) achter |
hoofd airbag(s) voor |
hoofdsteunen actief |
keyless entry |
keyless start |
knie airbag(s) |
kruisend verkeer detectie |
LED achterlichten |
LED dagrijverlichting |
lederen stuurwiel |
lederen versnellingspook |
LED koplampen |
LED mistlampen voor (016) |
lendesteunen (verstelbaar) |
multimedia-voorbereiding |
oplaadmogelijkheid |
Park Assist achter (529) |
Parkeerverwarming met timer (273) |
passagiersairbag |
regensensor |
rijstrooksensor met correctie |
Sensus Connect met High Performance Audio (552) |
Sportchassis (niet verlaagd) (026) |
sportstuur |
spraakbediening |
start/stop systeem |
stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk |
stuurwiel multifunctioneel |
uitwijk assistent |
verkeersbord detectie |
vermoeidheids herkenning |
volledig digitaal instrumentenpaneel |
voorstoelen in hoogte verstelbaar |
WiFi voorbereiding |
zij airbag(s) voor |
Autopas en RDW
Sinds 1991 registreerde de stichting Nationale Autopas (NAP) de tellerstanden van voertuigen. De RDW heeft die taak overgenomen. Ook heeft het de taak overgenomen om informatie te geven over tellerstanden. Alle informatie hierover vindt u op de website van de RDW.
Duidelijkheid over tellerstanden
De tellerstand van een voertuig heeft invloed op de prijs, de onderhoudscondities en de veiligheid van een voertuig. 5% van de gebruikte auto's in Nederland heeft een opzettelijk teruggedraaide teller. En dat terwijl het terugdraaien van tellers sinds 1 januari 2014 verboden is.
Als consument of erkenninghouder wilt u weten of de tellerstand klopt van het voertuig dat u wilt kopen. De RDW verzamelt tellerstanden van personenvoertuigen en lichte bedrijfswagens. Hierdoor ontstaat er bij zo'n voertuig een reeks tellerstanden, normaalgesproken is dit een oplopende reeks. Als de tellerstand wordt teruggedraaid, valt dat dus meteen op en is er sprake van tellerfraude. Door het registreren van tellerstanden op wettelijk voorgeschreven momenten, wil de RDW in samenwerking met NAP deze tellerfraude tegengaan.